2013年6月3日 星期一

睇相可以論盡好與壞??.....speeddating, speed dating,speeddating, speed dating

今日有幾位客人打電話問我哋關於premier event 嘅活動, 問我有無辦法可以比相佢哋睇先參加,   好老實講,睇相喺好難知道一個人好與壞, 相信大家都應該知道....唔見過, 溝通過又點知呢? 好多嘢都唔可以單靠外表.  我哋有位客人佢喺律師, 溫文有禮, 斯文, 有高尚職業, 大家猜猜這樣的客人應該極受歡迎, 相片更加唔洗講.  但佢喺有缺陷, 天生頸部不能活動.  我亦將該客人介紹給其他客人, 結論當然喺.....
所以, 我只想講, 照片喺可以取悅好感, 但睇相喺咪絕對.....一切有待你點睇.....唔好以樣貌去認定一個人.....

沒有留言:

張貼留言