2013年6月3日 星期一

Speed Dating-給自己一個機會 speed dating, dating, speed dating

回想起完成了咁多場嘅dating event, 自己真喺有啲心聲想向大家分享吓. 
有人問我, 參加活動喺咪實識到人先, 喺咪一定保證拍到拖先.....講真, 呢個世界無一樣嘢喺有保證, 我哋唔喺婚姻介紹所, 無話咩 "三十年經驗, 保證成功".  始終行業有點不一樣, 我再三強調我哋喺提供一個認識朋友嘅平台, 最終喺要靠自己主動去認識對方.  呢個平台喺需要你先去認識, 令對方對你加深印象, 再者, 有了聯絡方式後, 亦需主動聯絡, 去睇戲, 去食飯均可選擇.....唔好去估對方會主動聯絡你, 嘗試自己作出主動.....機會相對會大一半...right?
以往我哋嘅成功個案, 男參加者收到matching result 後通常以第一時間聯絡對方, 因為event 之後一日都唔喺好記得邊個打邊個, 所以喺印象未忘記時要主動出擊.....
總括而言, 參加活動喺當比一個機會自己, 比一個機會別人, 唔好浪費時間選擇喺屋企休息, 上網....好多嘢包括緣份亦需自己爭取......機會=成功....就在眼前.....single pa

沒有留言:

張貼留言